Hej!
Halloween tuż za rogiem:) Czy macie już pomysły na swoje stylizacje? Jak będziecie spędzać 31 .10.2013? wybieracie się na imprezy domowe? do klubu? czy też wspólnie ze znajomymi organizujecie prywatne party?
Ja w tym roku wybieram się ze znajomymi do klubu:) moja stylizacja to "czarna wdowa" W Polsce powoli przebieranie staje się bardziej popularne. Ostanie 3 lata z rzędu spędziłam Halloween w NYC. Amerykanie przykładają wiele starań ,aby w ten dzień wyglądać oryginalnie , a także ich domy, Mam nadzieję ,że i do nas wkrótce zawita zwyczaj przystrajania swoich ogrodów i mieszkań w liczne pajęczyny i dynie!  
Co roku w noc 31.10 . ulice Nowego Jorku zamieniają się w jeden wielki "spektakl" ciężko znaleźć osobę ,która nie jest przebrana! mówię zarówno o dzieciach a nawet zwierzętach!!  Poniżej znajdziecie moje stylizacje:) oraz zdjęcia zrobione na ulicach Nowego Jorku w Halloween! 
Halloween to świetna okazja aby wcielić się na jedną noc w naszą ulubioną postać filmową  bohatera kreskówki, bądź zaszaleć z ekstrawaganckim makijażem i strojem , który  to w pozostałe dni roku są nieodpowiednie :)!
Jeśli do tej pory nie przebierałyście się na Halloween, zachęcam abyście w tym roku to zmieniły , to świetna zabawa!!!! 
Zostało wam jeszcze parę dni na pomysł na siebie. Jeśli nie chcecie inwestować w strój z wypożyczalni bądź kupować nowy. Możecie zrobić  go same. Jeśli nie czujecie się aby przebierać się całe od stóp do głów zróbcie sobie fikuśną fryzurę i ciekawy np mroczny make up. !! Mam nadzieję ,że zainspirują was moje zdjęcia, które znajdziecie poniżej

Happy Halloween!
Z miłą chęcią zobaczę wasze stylizacje proszę o nadsyłanie zdjęć pod adres. [email protected]
Ferre

NYC. Halloween Party .Moje stylizacje .

Tak jak wspomniałam w poście powyżej, w ubiegłym roku nie chciałam kupować następnego stroju "pielęgniarki ,trupa, księżniczki itd. :) Dlatego postanowiłam zaszaleć z ekstrawaganckim makijażem do tego zakupiłam maskę , w szafie znalazłam pasujący sweter i spódnicę i tak powstał oryginalny LOOK , "nowa wersja Cat Women" w mojej wersji! Cieszyłam się m, że nikt nie miał takiego samego stroju jak ja! co na ulicach Nowego Jorku jest niezmiernie trudne w noc Halloween!

Różowa Pantera:) 

"Sprzątaczka"

Parada Halloween NYC  STREET PARTY

Makijaże, fryzury, i inne pomysły na Halloween Party!




Leave a Reply.