Hej!!
Dzisiaj chce wam przedstawić moich dwóch "przyjaciół " olej kokosowy i łopian w płynie. Te dwa produkty , są w 100% naturalne , które pomogą wam odżywić wasze włosy, przywrócić ich blask a także wzmocnić .
Osobiście stosuje taką kurację 3 razy w tygodniu,:
Jak stosować: 
Wcieram w skórę głowy koło 50 ml Łopianu w płynie. Następnie na lekko zwilżone włosy nakładam olej kokosowy, Związuje włosy i zakładam foliowy czepek. W celu nie zabrudzenia odzieży.  Trzymam taką maskę koło 8 godzin , spłukuję i myję głowę używając naturalnego szamponu i odżywki . 
Systematyczne stosowanie tych dwóch produktów daje piorunujące efekty widoczne już po 1 miesiącu.
Jestem osobą ,która ma bzika na punkcie włosów, niestety częste farbowanie ,suszenie, prostowanie i inne tego typu procesy zniszczyły moje końcówki a włosy nie były tak miękkie i lśniące jak kiedyś. Przetestowałam wszystkie nowości dostępne na rynku, polecane tzw HITY przez znanych fryzjerów. I osobiście przyznam że pierwsze zadowalające produkty to właśnie olej kokosowy i łopian w płynie. Ich cena jest bardzo przystępna, dostaniecie je w sklepach zielarskich a także w internecie . Koszt to koło 15 zł olej kokosowy  i około 30 zł Łopian w płynie. 
Jestem zwolenniczką naturalnych produktów, pozbawionych chemii, dlatego na moim blogu będą często pojawiać się produkty do pielęgnacji własnie tego typu!!

Opis Łopianu w Płynie:
                 Szczególnie polecany:

  • w pielęgnacji i odżywianiu włosów
  • we wzmacnianiu struktury włosa
  • przeciwko wypadaniu włosów
  • przy zwalczaniu łupieżu
Łopian to roślina z gatunku astrowatych, która na terenie Polski występuje w 4 różnych gatunkach. W kosmetyce wykorzystuje się korzeń Łopianu, który ma fantastyczne właściwości odżywcze dla włosów i skóry głowy.

Płyn z Łopianu przede wszystkim odbudowuje zniszczoną strukturę włosa i znacznie go wzmacnia. Dociera aż do samych cebulek i poprawia ich kondycję. Dodatkowo Łopian pomaga zapobiegać wypadaniu włosów.

Dzięki bogactwu substancji odżywczych, jakie zawiera w sobie Łopian, płyn ten ma również korzystny wpływ na skórę głowy. Liczne sole mineralne, garbniki, oleje eteryczne, naturalna inulina, proteiny i pokaźne ilości witamin (głównie witamina C) – taki skład sprawia, że preparat wpływa na zapobieganie przetłuszczania i łuszczenia się skóry głowy (idealne wsparcie dla osób walczących z łupieżem).


Opis Oleju Kokosowego:

Olej kokosowy możecie także stosować w kuchni, do smarowania ciała i odżywiania włosów. To naprawdę zadziwiające jak jeden produkt może spełniać tyle funkcji. 
O tym wspaniałym oleju dowiedziałam się mieszkając w Nowym Yorku od mojej koleżanki z Indii, zawsze jej zazdrościłam tych pięknych zdrowych lśniących włosów, w końcu zapytałam jakich produktów używa. Szczerze przyznam ,że byłam zaskoczona jak powiedziała mi o robieniu maski z oleju kokosowego, który również stosowała na rzęsy i brwi:) Wypróbowałam to i naprawdę działa:) od tamtej pory nie rozstaje się z olejem kokosowym a na moich pułkach zapanował  porządek 15 produktów zastąpiłam jednym:)

Ferre 



Leave a Reply.